Wanneer starten de lessen?

  • Een up to date lessenrooster kan je steeds vinden op de respectievelijke groepspagina. Via Activiteiten > Kalender kan je een volledig week- of maandoverzicht vinden. Met de handige filters selecteer je enkel de voor jou relevante evenementen.

 

Waar vinden de trainingen plaats?

  • De trainingen vinden plaats in één van onze gymlocaties. Je kan alle details op deze pagina vinden.

 

Kan ik een proefles volgen?

  • Als nieuw lid mag je maximaal één proefles volgen om te proberen. Bij competitieve groepen biedt dit de trainer ook de kans om de gymnast te beoordelen en te selecteren voor de discipline en het juiste niveau.
  • Online inschrijven voor de proefles is noodzakelijk.
  • Verkies je je daarna toch niet in te schrijven, neem dan contact met ons op en je inschrijvingsgeld wordt integraal terugbetaald, met uitzondering van de online transactiekosten. 

 

Ik kan niet meer online inschrijven voor mijn groep.

  • Als de groep volzet is, kan je niet meer online reserveren. Voor sommige groepen hanteren we in dat geval een wachtlijst. Wanneer er afvallers zijn, dan bieden we de kans aan de gymnasten op deze wachtlijst om de vrijgekomen plek in te nemen. Er is echter geen enkele garantie. We houden bij de groepsindeling in de mate van het mogelijke rekening met vriendjes of vriendinnetjes in een zelfde groep, maar ook dat kunnen we niet garanderen.

 

Ik heb geen bevestiging gekregen van mijn inschrijving.

  • Bij het bevestigen van het formulier krijg je steeds online een bevestiging te zien. Heb je een foutmelding, dan is jouw inschrijving allicht niet gelukt en kan je best opnieuw proberen.
  • Heb je onze bevestigingsmail niet ontvangen, check dan zeker ook even de ongewenste mail (spam/junk) folder. Indien je ook daar niets terugvindt dan kan je best even contact met ons opnemen.

 

Hoe moet ik mijn lidgeld betalen?

  • Vanaf seizoen 2022-2023 dienen de inschrijvingen voor recreatieve groepen online betaald te worden. Je ontvangt automatisch een factuur. De competitiegroepen betalen pas na de selectie en indeling in de juiste groep en trainingsniveau. Zij ontvangen pas later een factuur met betalingsuitnodiging.

 

Wat is Twizzit?

  • Met Twizzit beheren wij onze ledenadministratie en website. Via Twizzit kan je ook je lessenrooster raadplegen, aan- en afwezigheden doorgeven en berichten sturen naar je trainer en andere gymnasten.
  • Je kan Twizzit raadplegen via je computer of op je smartphone met de iOS of Android app. Lees deze handleiding voor meer informatie over Twizzit.

 

Hoe kan ik inloggen in Twizzit?

  • Je ontvangt een uitnodiging om een Twizzit account aan te maken na je inschrijving. Heb je die niet ontvangen stuur ons dan een mailtje. Lees deze handleiding voor meer informatie over Twizzit.

 

Ik ben ziek en kan niet komen turnen.

  • Dat is jammer. Voor de competitieve groepen vragen wij om de trainer en eventuele turnpartners op de hoogte te brengen. Je kan hiervoor de berichten via het Twizzit platform gebruiken. Voor recreatieve groepen mag dit uiteraard ook, maar dit is niet verplicht. Je hoeft geen afwezigheidsattest of ziektebriefje mee te brengen. Voor langdurige afwezigheid door ziekte of sportongeschiktheid kan je best contact opnemen met het bestuur.

 

Ik heb een ongeval gehad tijdens de training.

  • Gelukkig is elke gymnast verzekerd voor dergelijke ongevallen. Op deze pagina vind je alle relevante informatie wat te doen.